Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Internetové deníky na sociální síti Facebook
Smudková, Barbora ; Veselková, Zuzana (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
UNIVERZITA KARLOVA FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut komunikačních studií a žurnalistiky Katedra žurnalistiky Internetové deníky na sociální síti Facebook Magisterská práce Autorka práce: Bc. Barbora Smudková Studijní program: Žurnalistika Vedoucí práce: Mgr. Zuzana Veselková Rok obhajoby: 2018 Anotace Sociální sítě, které od počátku 21. století proměňují význam internetu, se staly důležitou platformou pro zpravodajská média. Přes sociální síť Facebook se k obsahům českých médií dostávají desetitisíce až statisíce uživatelů, pro něž tato média vybírají a plánují příspěvky nad rámec domácího webu, z nějž obsahy pocházejí. Cílem této práce je popsat specifika online žurnalistiky a na základě předchozích výzkumů zpravodajství na sociálních sítích představit Facebook jako distribuční kanál, v němž se zpravodajství mísí s osobními, komunitními a zábavními obsahy a ve kterém mají uživatelé rozšířené možnosti komunikace s médiem a dalšími čtenáři. Analytická část práce se zaměří na obsahy, které na svých facebookových profilech sdílí nejnavštěvovanější česká komerční média a média veřejnoprávní. Cílem je na základě kvantitativní obsahové analýzy a komparace výsledků vypozorovat, jak média pracují s tématy, možnostmi sdílení či časem a jak se facebooková produkce liší od celkové produkce primárních webových stránek...
Téma antisemitismu ve vybraných českých médiích
Pražák, Kryštof ; Miessler, Jan (vedoucí práce) ; Köpplová, Barbara (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu tématu antisemitismu v článcích uveřejněných mezi lety 2019 až 2020 na pěti vybraných českých online zpravodajských serverech, kterými jsou iDNES.cz, Aktuálně.cz, Seznam Zprávy, iROZHLAS.cz a ČT24. Cílem práce je za pomoci kvantitativní a kvalitativní analýzy popsat, jakým způsobem média informují o tématu antisemitismus. Teoretická část práce se věnuje pojmům z oblasti mediálních studií, ze kterých práce vychází, kterými jsou nastolování agendy, rámování, gatekeeping, zpravodajské hodnoty a historie propagandy. Dále se teoretická část práce věnuje problematice antisemitismu, jeho definici, historické podobě jeho projevů s důrazem na české země a jeho roli v současnosti. Metodologická část popisuje vybraná média, historii jejich vzniku, vlastnickou strukturu, průměrnou čtenost a jejich ukotvení v současném českém mediálním světě. Kromě toho je v této části práce definována i metodologie použitého výzkumu, tedy kvantitativní a kvalitativní metody obsahové analýzy. Výsledkem výzkumu bylo zjištění, že jak sledovaná veřejnoprávní média, tak soukromá média o tématu antisemitismu reflektují nejčastěji formou zpravodajského článku, u všech sledovaných médií převažují zahraniční události a poněkud překvapivě nebyl mezi veřejnoprávními médii a soukromými médii výrazný...
Fenomén Seznam Zprávy
Plzák, Otakar ; Osvaldová, Barbora (vedoucí práce) ; Zunová, Anna (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o zpravodajském webu Seznam Zprávy. Cílem této práce je poukázat na jeho postavení v mediálním světě a to hlavně ve světě online médií. úvodu ukazuje na jeho vznik. Následuje jeho popis zaměření a poté samotný Poté jsem pomocí obsahové analýzy zdokumentoval články Seznamu za měsíc srpen 2019. Dále jsem poukázal na výhody a nevýhody internetového zpravodajství, kdy jsem v závěru vysvětlil pojmy jako hoax, fake news a click praktické části jsem se zaměřil na největší a nejznámější osobnosti Seznam Zpráv. Dále se v práci poukazuje na jedny z nejdůležitějších kauz portálu Seznam a dle mého i zásadní pořady Seznam Zpráv. závěru jsem popsal, proč si myslím, že Seznam Zprávy jsou opravdovým fenoménem nejen internetové, ale všeobecně žurnalistiky u nás. V příloze přiložil i kodex Seznam Zpráv.
Postavení zpravodajského webového portálu Seznam Zprávy v české mediální krajině po prvním roce fungování
Bejlková, Kamila ; Moravec, Václav (vedoucí práce) ; Osvaldová, Barbora (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na zpravodajský on-line deník Seznam Zprávy a jeho fungovaní v období prvních dvou let od vzniku v říjnu 2016. Cílem práce je popsat specifika on-line médií a internetu, který spojuje technologie, jako jsou počítač či mobilní zařízení, s chytrými televizemi ve formě HbbTV. Cílem analytické části je pak zjistit, jak se tento deník etabloval v rámci české mediální krajiny především s ohledem na zájem publika a četnost citací deníku v dalších českých médiích. Seznam Zprávy jsou v této práci porovnávány s dalšími, aktuálně nejčtenějšími, českými zpravodajskými online deníky: iDNES, Novinky, Deník, Aktuálně, Lidovky a iRozhlas. Prostřednictvím dat o návštěvnosti a počtech reálných uživatelů dostupných ze služby NetMonitor.cz jsou v této práci vytvořeny přehledné statistiky těchto hodnot. Na jejich základě je pak určeno, jaký úspěch server Seznam Zprávy za první dva roky u publika zaznamenal. Dalšími ukazateli je počet citací v dalších médiích, jejichž přehled poskytl on-line mediální archiv Newton Media. Posledním ukazatelem je zájem o profily deníku na sociálních sítích Facebook, Instagram a Twitter.
Internetové deníky na sociální síti Facebook
Smudková, Barbora ; Veselková, Zuzana (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
UNIVERZITA KARLOVA FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut komunikačních studií a žurnalistiky Katedra žurnalistiky Internetové deníky na sociální síti Facebook Magisterská práce Autorka práce: Bc. Barbora Smudková Studijní program: Žurnalistika Vedoucí práce: Mgr. Zuzana Veselková Rok obhajoby: 2018 Anotace Sociální sítě, které od počátku 21. století proměňují význam internetu, se staly důležitou platformou pro zpravodajská média. Přes sociální síť Facebook se k obsahům českých médií dostávají desetitisíce až statisíce uživatelů, pro něž tato média vybírají a plánují příspěvky nad rámec domácího webu, z nějž obsahy pocházejí. Cílem této práce je popsat specifika online žurnalistiky a na základě předchozích výzkumů zpravodajství na sociálních sítích představit Facebook jako distribuční kanál, v němž se zpravodajství mísí s osobními, komunitními a zábavními obsahy a ve kterém mají uživatelé rozšířené možnosti komunikace s médiem a dalšími čtenáři. Analytická část práce se zaměří na obsahy, které na svých facebookových profilech sdílí nejnavštěvovanější česká komerční média a média veřejnoprávní. Cílem je na základě kvantitativní obsahové analýzy a komparace výsledků vypozorovat, jak média pracují s tématy, možnostmi sdílení či časem a jak se facebooková produkce liší od celkové produkce primárních webových stránek...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.